יום ראשון, 22 ביולי 2012

המחזור הראשון

5 קילו פחות ב 17 ימים, בא לי להסתובב ברחוב ולצעוק הידד.
תחשבו כמה יותר הייתי מורידה אם לא הייתי נופלת מעגלת הדיאטה.....
חטאי במהלך ה 17 יום הראשונים: שני ארועים משפחתיים, מה אני אגיד לכם זה הכל בתזמון. אכלתי פחות מכרגיל, אבל אכלתי פחממות וסוכרים, דברים שבהחלט לא נמצאים בשלב הראשון שלנו ונהנתי. בנוסף במהלך שלושת השבועות הללו צרכתי: 2 משולשי פיצה 4 עוגיות שוקולד וקופסת אוריאו אחת. כמו כן התאמנתי 17 דקות רק מחצית מהימים.
ועם כל זאת עדיין הורדתי נהדר (:
גם אתם יכולים. 

אז מה אוכלים במחזור הראשון?
המחזור הראשון הוא המחזור הקשה ביותר בו מורידים הכי הרבה משקל.

כל יום אוכלים:
חלבונים רזים ללא הגבלה : עוף,הודו, דגים מסויימים וחלבוני ביצה.
ירקות מהרשימה הנמצאת בספר ללא הגבלה
2 יוגורטים פרוביוטים
2 פירות דלי סוכר
מנת שומן
כוס תה ירוק בסיום כל ארוחה לסגירת הרעב
משקה בוקר ממיץ לימון
ו 8 כוסות מים.

אתה לא נשאר רעב, למרות שהעוף נמאס נורא מהר ואתם מתחילים לפנטז על ציפס או פיתה עם חומוס.
הגוף מתחיל להרגיש טוב יותר ואני לפחות זכיתי לאנרגיות חדשות.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה