יום ראשון, 22 ביולי 2012

דיאטת 17 הימים של ד"ר מייק מורנו

היא דיאטה (שלא כוללת הרעבה עצמית) עם תוצאות מהירות. הקהילה המדעית חלוקה לגביה יש האומרים הי היא נהדרת ויש כי היא מזיקה. אני מעודדת אותכם ללכת ולבדוק מה נאמר ולראות האם הדיאטה מתאימה לכם. בגדול הדיאטה מורכבת מ-4 מחזורים של 17 ימים, כל מחזור כולל תפריטי אוכל שונים. בנוסף הדיאטה מעודדת אותנו לעשות 17 ד"ק של ספורט פעמיים ביום, למרות שגם פעם אחת זה נהדר.

מה שאני גיליתי לאחר הבדיקות וההתנסות היא שזו הדיאטה בשבילי (:
מעולם לא הייתי אדם שמצליח להחזיק דיאטות ולמרות שהייתי שמנמונת מעולם לא הרגשתי רע עם עצמי, אך פתאום בלי לשים לב קפצו עליי קילוגרמים רבים מאוד ומיותרים מאוד ואני מצאתי את עצמי עומדת על המשקל כשהחוגה מזדחלת לאט לאט אך בנחישות כלפי מעלה ונעשה קשה יותר למצוא מכנסים גינס שלא ב ml ופתאום נפלה בי הבנה כי משהו חייב להיעשות. 

וכך התחילה הדיאטה הראשונה שלי שמחזיקה מעמד. היום 17 ימים לאחר התחלת הדיאטה אני שוקלת 5 קילו פחות ומרגישה נהדר לגבי עצמי. אני ממליצה בחום למי שרוצה להתנסות בדיאטה ללכת להשאיל או לקנות את הספר "דיאטת 17 הימים" ולהתחיל להתעניין, הדיאטה הזו היא אפשרית ביותר. 

בהצלחה לכולנו  

2 תגובות:

  1. אני חושבת שדיאטת 17 יום היא גם דיאטה מאוזנת :)

    השבמחק
  2. איזה פירות מותר לאכול במחזור ראשון?

    השבמחק